La COMENZI.RO poti plati dupa ce ai deschis coletul si te-ai asigurat ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat.

Serviciul Deschiderea coletului la livrare este optional si se taxeaza cu 3 lei (TVA inclus). Aceasta taxa este perceputa de companiile de curierat si nu de catre COMENZI.RO

Pentru a beneficia de acest serviciu este necesari sa bifezi in formularul de comanda Deschiderea coletului la livrare, inainte de a trimite comanda finala.
Serviciul Deschiderea coletului la livrare este disponibil numai pentru comenzile trimise prin Curier Cargus. Pentru trimiterile prin Posta Romana, acest serviciu nu este disponibil.

 

 

Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul este cel pe care l-ai comandat si se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi etc).
Important: Serviciul Deschiderea coletului la livrare nu ofera posibilitatea de a desigila/proba produsul de fata cu curierul, inainte de a face plata. Serviciul ofera numai posibilitatea inspectarii vizuale a produselor, care trebuie efectuata intr-un interval de maxim 3 minute.
 
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate. Daca totusi ai nevoie urgenta de celelalte produse, poti accepta sa platesti toata comanda, urmand sa trimiti ulterior catre COMENZI.RO produsul cu probleme pentru inlocuire sau returnare bani.
 
Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat.   
Daca in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp pentru solutionarea situatiei.