Garantie

Toate produsele comercializate de catre firma noastra, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Conditiile de acordare a garantiei sunt cele mentionate in certificatul de garantie, de aceea va recomandam sa cititi cu atentie acest document.

Toate produsele sunt insotite obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe email catre COMENZI.RO. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Eventualele lipsuri/deteriorari ale produsului trebuie comunicate catre firma noastra in termen de 24 de ore de la primirea coletului, in caz contrar se considera ca acestea nu au existat.

In cazul defectarii produsului, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic sau prin email, specificand defectiunea semnalata. Dupa ce se va stabili cu operatorul COMENZI.RO daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin Posta Romana pe adresa centrului de service:
ACCENT NET SRL, Str. Ion Ursu, Nr.16, Sector 2, Bucuresti.
Va rugam nu trimiteti colete pe alte adrese (cea din factura sau din alte documente) intrucat nu vor fi ridicate.

Produsele trebuie trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale si insotite pe certificatul de garantie in original. Lipsa certificatului de garantie duce la imposibilitatea primirii in service a produsului.

In cazul in care se va constata ca defectiunea este acoperita de garantie, costul trimiterii prin Posta Romana catre COMENZI.RO si inapoi catre client va fi suportat in totalitate de catre firma noastra. Daca clientul doreste, poate trimite produsul la garantie prin curier rapid dar in acest caz va suporta taxele de curierat. Va rugam nu trimiteti colete cu plata ramburs sau cu taxe de achitat catre COMENZI.RO, intrucat acestea nu vor fi ridicate.

COMENZI.RO face eforturi pentru solutionarea cat mai rapida a garantiilor. Termenul maxim de solutionare este de 15 zile. Termenul mediu de solutionare al garantiilor este de 5 zile lucratoare. Termenul curge din momentul receptionarii in unitatea service (punct de lucru) si pana in momentul iesirii din unitatea service.